qpopper timeout

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Březen 5 13:48:41 CET 2001

:> > Feb 15 09:35:58 turbo in.qpopper[6245]: user na host.domain.sk: -ERR POP EOF received
:> >
:> > a nasledne na klientskej strane zahlasi TIMEOUT ..
:>
:> Zkuste nastavit delsi timeout na serveru parametrem -T XX, kde XX je
:> pocet sekund.

nepomohlo aj ked som skusal ..

nakoniec po par dnovom laborovani sme prisli na to, ze chyba je v zdroji,
ktory rusil sietovu kartu az na tak, ze bola schopna zahodit az skoro 100%
paketov ...

zaujimave na tom bolo, ze chyba sa prejavovala len v pripade, ze nebol
pripojeny monitor ( 220V zo zdroja pocitaca ) .. cize vzdy ked som k serveru
prisiel a priniesol si monitor a klavesnicu, tak chyba zahadne prestala a
vsetko chodilo ako z praku ..

vymenou zdroja vsetky problemy pominuli a nie je ziadny problem ..

je to velmi nestandardna chyba a nerad by som sa dostal este raz k podobnej
:-{))

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying