Mysql nad Berkeley DB

Peter Hanusiak hanusiak na sturak.sk
Pondělí Březen 5 14:03:07 CET 2001

On Mon, Mar 05, 2001 at 09:04:43AM +0100, Karel Zak wrote:

>  Snad moc nekecam, ale pokud vim tak na to pouzili neco od:
Trosku "kecate" pretoze ja som sa pytal ako to MySql vyriesil. Ide o to, ze
DB3 je uplne spodna vrstva a veci ako schema,sql,integrita a pod. su vrstvy nad
nou. Mna vsak zaujima ako mapovali konkretne vrstvu schemy. Ide o to, ze ja to
robim nejakym svojim sposobom v mojej diplomovke a som zvedavy ako sa
vysporiadali s tymto problemom v MySql (MaxSQL). A nikde som nevidel nejaky
pokec ako napr. filozofia architektury pre MySql nad DB3.
Snad som to uz teraz objasnil. :))

			Hanus