Zvukovka VIA

Jiri Stepanek Jiri.Stepanek na seznam.cz
Pondělí Březen 5 16:32:04 CET 2001

Dobry den,

mam takovy problem se zvukovkou VIA integrovanou na desce pro AMD Duron.
Pouzivam alsa driver via686a s emulaci OSS. Pokud je procesor nezatizeny,
neni s tim vubec problem, ale staci kdyz spoustim mc a zvuk uz je trhany.
Navic jakykoliv zvukovy vystup hrozne cely pocitac zpomaluje. Je mi to
dost divny, protoze procesor je 650MHz Duron, pameti je 128MB a ja jsem
bez problemu predtim provozoval to stejne na obycejnem Pentiu 100 s
obycejnym soundblastrem.
Zkousel jsem dve verze alsadriveru, dve verze jadra (2.2.16 a 2.4), porad
to dela to stejne.
Az donedavna jsem pouzival RH6.1 s jadrem 2.2.12-20, do ktereho jsem mel
moduly viaudio a via401, se kterymi vse fungovalo naprosto bez problemu.
Jenze zdrojaky tech modulu jsem nikde nenasel (na CD byly jen pro 2.2.12-20).

Nevite nekdo o nejakem lepsim ovladaci pro tuto zvukovku?

Diky za pomoc
Jiri Stepanek
Hledani lidi a jejich e-mailu: http://www.lide.cz