grep na binarni soubory nefunguje?

Pondělí Březen 5 15:51:21 CET 2001

lukesh na k-net.cz (Jaroslav Lukesh) writes:

> 2GB velky binarni file grep projde bez problemu (cca 5-10 min P-233)

Zalezi na obsahu disku - pravdepodobne tam mate roztrousene znaky nove
radky a kazda radka se grepu vesla do virtualni pameti.

Jinak "grep a /dev/zero" samozrejme skonci na nedostatek VM. Celkem me
prekvapilo, ze jsem neobdrzel zadnou hlasku o jeho nasilnem ukonceni
(jadro 2.2.16-SMP). grep skoncil, jako kdyby prosel cely soubor.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR