Preklad hostname na IP ve vnitrni siti?

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Pondělí Březen 5 16:44:15 CET 2001

Jan PAVLÍK wrote:

> Mam takovej dotaz, mam pocitac (fw) na ktery ukazuje nekolik hostname z
> Internetu (mail, dns, sql, atd.). Potreboval bych, aby se mi prekladala
> komunikace zvenci podle hostname na prislusny pocitac v siti (192.168...).
>
> Lze to nejak resit?

Podle hostname to neudelate, Internet jede na IP adresach, nikoliv na
jmenech. Ale co udelat portforwarding jednotlivych sluzeb ? port 110 na
192.168.1.X, smtp totez, 5432 (postgres), 3306 (mysql) na 192.168.1.Y,
www na 192.168.1.Z ? Nebude to sice podle jmena, ale podle portu, coz by
melo take vyhovovat. Pripadne pokud mate vice vnejsich IP, tak pak pres
plny NAT to smerovat dovnitr primo na ty stroje.

	Jarda

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz
      WWW: http://staff.vscht.cz/~stribrsj
      Tel: +420-2-24352970

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !