Mysql nad Berkeley DB

Peter Hanusiak hanusiak na sturak.sk
Pondělí Březen 5 18:42:17 CET 2001

On Mon, Mar 05, 2001 at 03:44:23PM +0100, Pavel JanĂ­k ml. wrote:

>    > vysporiadali s tymto problemom v MySql (MaxSQL). A nikde som nevidel nejaky
>    > pokec ako napr. filozofia architektury pre MySql nad DB3.
>    > Snad som to uz teraz objasnil. :))
>
> ale MySQL nenĂ­ vĹŻbec postaveno nad Berkeley DB. NovĂŠ verze MySQL obsahujĂ­
> pouze nový typ tabulky (BDB), který umoŞňuje i "transakce" a vyuŞívå jako
> backend Berkeley DB. Nicméně podle mého osobního názoru tuto podporu nebude
> pouŞívat moc lidí...
Ale je. Prave ta volba tabuliek BDB je o tom. Samozrejme bez tej volby je to
nieco uplne ine(nepisal som to sem pretoze som myslel, ze je to jasne z
otazky). Ze ci to bude pouzivat vela ludi to ukaze cas pretoze pracovny nazov
MaxSQL je prave o tomto. A uz len kvoli tym transakciam a lockovaniu to
pouzivat ludia budu pretoze su sofistikovanejsie ako napr. Postgre. (z toho
vyplyva aj rychlost). Tato informacia sa da najst na webe www.mysql.com. Ale o
tomto som sa tu vobec nechcel bavit. Preto sa radsej zamerajte na moju povodnu
otazku.

		Dik

				Hanus