problem mount ntfs

Vladislav Švadlenka vsvadlenka na volny.cz
Pondělí Březen 5 20:23:55 CET 2001

Prosim o pomoc, stravil jsem s tim skoro cely den a nic..

Jde o RH7, jadro 2.2.16
Na hda1 mam NT4, bootuju  lilo i NT bez problemu, ale zaboha si nemuzu
vzpomenout, jak jsem v linuxu primontoval NT partition. A pri tom to slo!!!
Zkousim vscko mozne, mount /dev/hda1 /mnt hlasi neco jako:
ss ntfs not suppotred by kernel, takze ho tam vidi.
mount -t ntfs /dev/hda1 /mnt hlasi totez.
A modul ntfs.o nikde neni.
v /etc/filesystems ntfs take neni - mel by tam byt???
Co me napadlo, to jsem prohledal, ale vsude je, ze ntfs je podporovano v
jadre.
Kde mam hledat?? Postrcte me, prosim...

Zdravi
Svadlenka