GNU HURD na 386

Martin Koníček martin.konicek na atlas.cz
Pondělí Březen 5 20:34:22 CET 2001

Ano soucasne PC maji 256 MB pameti, ale pokud potrebujete ovladat zavirani dveri, poplasne zarizeni, regulaci teploty apod. je zbytecne vyhazovat tisice oknem. Ale je to vas nazor, ostatne znam lidi, kteri provozuji router na Windows 2000 na pocitaci Athlon1,2 GHz a nejsou schoplny to rozbehnout na 486ce. Holt, pokud mate penize na vyhazovani, nevahejte a poslete mi je na ucet.

Diky

--

Martin Konicek

-->> www.volny.cz/martin.konicek <<--
-->> http://in.egarden.cz <<--
-->> www.proxomitron.zde.cz <<--
-->> http://archiv.3web.cz <<--

PGP Finger: EC11 A3DC 9DB4 FFB9 D83C  5542 F3EE 0324 4563 652C
Alexandr Malusek <malusek na hroch.ujf.cas.cz> píše v diskusním příspěvku:m3u25grv4q.fsf na hroch.ujf.cas.cz...