Cestina v KDE 2.1

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Pondělí Březen 5 20:55:50 CET 2001

Dobry den!

    Uz se tu chvili zabyvam cestinou v konsole. Nejede to.
RH 6.2CZ, Xfree 3.3.6

Zobrazuje se to v pohode (i kdyz jednomu uzivateli ne a nevim proc,
zkousel jsem uz snad vsechno), ale nepise to. Ani pismenka s carkama.

Kdyz konsolu spistim z prikazove radky tak vypise tohle:

QObject::connect: Cannot connect KAction::activated() to Konsole::(null)

konsole_grantpty: determined a strange device name `/dev/ptmx'.
konsole: chownpty failed for device ::/dev/pts/4.
       : This means the session can be eavesdroped.
       : Make sure konsole_grantpty is installed in
       : /usr/bin/ and setuid root.
konsole: WARNING: Could not find schema named
konsole_grantpty: determined a strange device name `/dev/ptmx'.
konsole_grantpty: determined a strange device name `/dev/ptmx'.

Konsole_grantpty v /usr/bin je a setuid jsem taky zkusil nastavit.

                Dik, Miroslav Lednicky

P.S.: Neda se to provozovat bez aRts? Komplikuje to zivot.

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky