Emacs a poradne ceske fonty

dracula007 na atlas.cz dracula007 na atlas.cz
Pondělí Březen 5 23:40:58 CET 2001

Ahoj,
   s Emacsem jsem se uz docela szil, nastavil jsem si vselijake
kravinky, ale nedari se mi do nej dostat nejake poradne ceske fonty.
Vlastne vsechny fonty, ktere v nem jsou mi misto znaku s diakritikou
ukazuji ctverecky.

V souboru .emacs mam nastaveno

(load "emacs-cs-utils-init")
(load "intlfonts-init")
(set-language-environment "czech")

Zkousel jsem i
(if window-system
   (setq selection-coding-system 'latin-2)
   (setq-terminal-coding-system 'latin-2))
(setq process-coding-system-alist '((".*" . iso-8859-2)))

Ale to taky nepomohlo. Fonty tam jsou, konkretne jsou z baliku

intlfonts
intlfonts-European
intlfonts-European.BIG

ale nedari se mi Emacs primet aby se k nim znal. Emacs se tvrdosijne zna
jenom k jednomu fontu, a ten je prilis velky (16 bodu) a hrozne
necitelny.

Co s tim?