FW: ??

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Březen 6 09:24:52 CET 2001

Forwardujem jednu otazku a dufam, ze pomoze niekto kto robi v Xwindowsoch.

-------------
pouzivam KDE1 a rad by som pouzival aj KDevelop, ibaze ten KDevelop mi hlasi
pri vytvarani projektu chybu, ze nevie najst Qt library (verziu medzi
1.45-2.0). Tak som nastavil v Options cestu ku Qt library, ale on mi napisal
hned po nastaveni ze to nie je Qt library.. Ja nijako neviem vytvorit novy
projekt prip. to akokolvek opravit... Co sa s tym da robit, lebo uz som
vyskusal vsetko co ma napadlo a uz 2 tyzdne mi to stoji na stole? Nevies
poradit aspon kde sa to da vycitat, pripadne kde sa to mam spytat, prip. kam
napisat aby sa to pohlo?? Nainstalovany mam RedHat Linux 7.0.

Tych otazok mam viac, tato ma ale zaujima najviac..

Robo

      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2
  Tel: +421 87 7412 616          949 01 Nitra Slovakia