Hry na Linux - KOMERCE Was:RE: WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Březen 6 09:35:28 CET 2001

> Firma se jmenuje Intac a mely by byt na www.intac.cz. Ceny her se v
> ceniku, co tam rozdavali pohybovaly od 850,- (treba HoMM 2) po 2100,-
> (SoF), coz mi prislo celkem ferovy. Ale nic jinyho o nich nevim.

A to ja zas jo :-) Pokud vite, kde je v Malomericich byvala cementarna -
jedete do Obran po kolejich od saliny a v momente, kdy mate pocit, ze jste
se octli na lontu se zjevi po prave strane monstrozni komin (jen tak
mimochodem vsimli jste si, ze ma nejhornejsi clanek postaveny na zpusob veze
v Pise? :-)) - tak Intac sidli ve spravni budove teto fabriky. Jeste jednu
informaci podam - prodavaji i plysove tucnaky.

S pozdravem Zdenek Bohm