Partition Magic & Linux

brko brko999 na atlas.cz
Úterý Březen 6 12:45:25 CET 2001

[--------------- reply ---------------]
nezatuhne vam nahodou lilo tim zpusobem ze na obrazovce se objevi jen
"LI" a nic jineho se nenapise ? (ted nevim jestli to neni vic pismen,
mozna tam je "LIL" nebo tak, kazdopadne je to cast "LILO boot:"

to se stalo me pri zvetsovani partition, mam dojem ze sem to vyresil
tak ze sem nabootoval z diskety a upravil konfiguraci LILO, presny
p[ostup si bohuzel nepamatuju