Partition Magic & Linux

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Úterý Březen 6 13:10:58 CET 2001

A jeste jeden tip:
neni nahodou ta nova partition vetsi nez 1024 cyl
a zaroven je to lilo ponekud starsi, takze to neumi
nabootovat?

### Matthews napsal dne 5 Mar 01, v 17:36 :
> Mam dojem, ze se Vam premazal MBR s lilem. Zkuste nabootovat z diskety do
> linuxu a spustit lilo. Me se to stalo taky, tohle pomohlo. (Jo, a
> zkontrolujte si, jestli ma ta partition stjnej nazev jako pred tim - teda
> jako hda1, hdb5...)

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail