Volba "linux rescue" pri instalaci RH7.0cz

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Březen 6 15:48:57 CET 2001

On Tuesday 06 March 2001 15:22, you wrote:

> (sh#)

> No jo, ale ja v /dev nemam zadny hd?? (pri ty instalaci)
> To me napadlo hned, ale ztroskotal jsem na tom.
> Mozna jsem to zkousel moc brzo...pred natazenim
> nejakeho neceho, co vytvori /dev/hda....

Ted jsem to zkousel (CD RH7.0 ) a pohledem (ls) v /dev jsou pouze tty agpart
a jeste neco
ale mount -t vfat /dev/hda1 /mnt/fat  mi normalne primountil fat partition
(zkousel jsem to na novem PC s win)

Ten instalak se jeste poradne ani nerozbehl (dotazoval se na jazyk).

S pozdravem

Petr "Zapik" Zapadlo