Restart Apache 1.3.17

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Středa Březen 7 08:00:14 CET 2001

Zdravim,

	nesetkal se, prosim, nekdo z vas s nasledujicim jevem? Mam RH 6.2, na
nem Apache 1.3.17 instalovanej z RPM, ktery jsem prikladal ze SRPM bez
nejakych zasahu do zdrojaku. Apache sam startuje uplne bez problemu, do
messages logu napise "startup succeeded" a bezi a bezi. Pak dojde na
rotaci logu, kdy se posle "/usr/bin/killall -HUP httpd" a tim dojde k
vyvrazdeni vsech apachu, aniz by jedinej prezil. Do error_logu se napise

[Wed Mar  7 07:43:45 2001] [notice] SIGHUP received.  Attempting to
restart

Na jinym serveru mam Apache 1.3.14, kde rotace funguje stejnym zpusobem
bez problemu. Apache je tam taky prekladanej ze SRPM a nasledne
instalovanej.
Pokud jste se s tim nekdo setkal, muzete mi poradit, kde hledat problem?

Edas