php404pl1-2

tief na hit.sk tief na hit.sk
Středa Březen 7 08:16:48 CET 2001

Zdravim.

Php404 je hrozne bugove, myslim ze to pisali dokonca aj na ich stranke.
Mne 4ka robila priserne veci, neuploadovala korektne obrazky, nahodne
padal sql server, pridavala medzery do premennych a podobne, odporucam
pouzivat bud nizsiu verziu ( ja osobne mam 402 a ide 100% ) alebo
405 ale neviem ze ci pre nu uz existuje binarna distribucia.

s pozdravom

----
Matus 'TiEF' Martinak
e-mail : tief na hit.sk