LyX a klavesnice

pavel hampl hampl na gncz.cz
Středa Březen 7 09:26:36 CET 2001

Jiri Mlika wrote:

>   Jo a musite si prepnout klavesnici v X-kach na US, protoze ceska
> klavesnice LyXu nechodi s ceskou klavesnici X-ek.

jo, to je pravda, takhle jsem to delal pod woknama, ze jsem si nechal
anglickou klavesnici a nastavil v LyXu  ceskou keymapu. Fungovalo to na prvni
pokus. V linuxu jsem to nechal pres to libI18nforce. Pokud o to mate zajem,
poslu jakmile se dostanu k CD. Zkompiloval jsem si jadro tak blbje, ze nemam
podporu pro CD filesystem  :O(
PHampl

--
Pavel Hampl
GN Resources (CZ)                     tel: +420-2-22101821