Volba "linux rescue" pri instalaci RH7.0cz

Robert Gorba gorbar na army.cz
Středa Březen 7 08:25:24 CET 2001

> Zdravim,
>
> Mam problem:
> Jakozto nejchytrejsi a nejdrsnejsi machr jsem pri instalaci
> RH7.0 preskocil vytvoreni zachranne diskety. Preinstalaci
> wir98 jsem znicil LILO a ted se nemuzu dostat na linux - celkem
> logicky. Zajimalo by me, jestli se nejak dostanu pres $subj
> na svoji ext2 partici, abych moh' spustit LILO. Jestli to jde,
> prosim poradte. Nebo me aspon nasmerujte na nejaky link.
> Dik.
Pokud mas k dispozici nejake funkcni jadro (mimo filesystem ext2 :-)  )
muzes pouzit program k natazeni jadra z dosu.
Na instalacnich CD by mel byt program loadlin, ktery umozni natazeni jadra a
primountovani root filesystemu.

Napr. loadlin c:\vmlinuz root=/dev/hda4