Jak nainstalovat nove RPMko z RPMka?

pavel hampl hampl na gncz.cz
Středa Březen 7 09:43:29 CET 2001

tief na hit.sk wrote:

> paaaani, toto tu je asi kazdy tyzden
> mrknite do archivu tam to je
> ale pre istotu poviem princip
> treba nainstalovat novsiu verziu programu rpm, nie vsak najnovsiu
> ale tu co bola v redhat 6.2 ak si dobre pamatam, ta umozni nainstalovat
> verziu rpm-4 ... Mozno tie cisla verzii niesu spravne, strielam len
> tak z brucha ale princip je ten :-)

prosim radeji instalovat rpm stejne verse jenom s trochu vyssimi dalsimi cisly ( treba 3.2... nebo tak nejak). Ja jsem zkusil nainstalovat noc vysoke cislo a uz nedokazu rekonstruovat databazi balicku, takze mam takove problemy, ze kdyz chci neco priinstalovat, tak dostanu hlasku, ze uz to tam je, a kdyz to chci odinstalovat, dostanu hlasku, ze tam nic takoveho nejni.
Takze prosim postupujte velice opatrne. Jinak instalace rpm z rpm neni problem, vubec mu to nevadi.

PHampl

--
Pavel Hampl
GN Resources (CZ)                     tel: +420-2-22101821