O sehnání Linuxáků

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na interval.cz
Středa Březen 7 11:10:03 CET 2001

|Nakonec: tohle uz se tady resilo mnohokrat: kazda rozumna firma
|ma nejakeho systemaka, malokde si lidi instauji operacni system
|sami. A vsechno lze outsourcovat (z ceho by zili dobri linuxaci)
|:-)...

Dobrý den,

nechci provokovat, ale mé zkušenosti jsou takové, že se mi ještě nepodařilo
sehnal linuxáka, ani když jsem jim chtěl zaplatit. A nesmlouval jsem o ceně.
Podotýkám, že nejsem v Praze, ale v Prostějově. Mám pocit, že se automaticky
u všeho předpokládá Praha.

A když už se nějaký vyskytl, dozvěděl jsem se čtěte, to přeci zvládnete sám,
je to zadarmo.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác