O =?iso-8859-2?Q?sehn=E1n=ED=20Linux=E1k=F9?=, velmi slabe KOMERCNI

Středa Březen 7 11:57:49 CET 2001

> nechci provokovat, ale mé zkušenosti jsou takové, že se mi ještě nepodařilo
> sehnal linuxáka, ani když jsem jim chtěl zaplatit. A nesmlouval jsem o ceně.
> Podotýkám, že nejsem v Praze, ale v Prostějově. Mám pocit, že se automaticky
> u všeho předpokládá Praha.

	Pokud jsem dobre cetl, pak:
a) zvolil jste nevyrazny subjekt...
b) v posledni dobe jsem zaznamenal pouze jednu vec na VoIP, coz jsem
jeste nerozchazel, takze nemohu prakticky slouzit (a platit laborovani
dneska opravdu nikdo nema zajem, bohuzel kdo nema zajem, pak to take
nemusi mit vubec)...

	Vzhledem k tomu, ze pracuji prevazne v Brne, preferuji jeho okoli,
vzhledem k tomu vsak, ze PV je cca 70 Km (coz na cestovnem nedela
zavratnou sumu - kolem 1kkc) a v PV bydli rodice, prarodice apod. (i
moje malickost do 18 let veku), nevidim v PV zadny problem.

	Cena dle ceho, kolem 500-600 Kc hodina pro pomerne standardni veci,
zbytek dohodou, pokud se Vam to zda hodne, je mi lito, informace a
zkusenosti si proste takto cenim. Muzeme nabidnout i pravidelny servis.
Vice na nasich firemnich strankach (nedoporucuji NS, nepodporuje ani
zbla ze standardu platnych jiz 4.5 roku!)

> A když už se nějaký vyskytl, dozvěděl jsem se čtěte, to přeci zvládnete sám,
> je to zadarmo.

	A vite, ze je to castecne pravda, veci, ktere servisujeme na ruznych
firmach je skutecne charakteru takoveho, ze dotycny 'stycny dustojnik',
tedy osoba ve firme odpovedna za IT, kdyby delala skutecne co je jeji
naplni a mimo jine cetla tuto konferenci, tak jsme v 85% pripadu bez
vydelku. Obcas se vsak vyskytnou chutovky, v tom pripade se i ja obracim
nekdy zde, ovsem zasadne v textu uvadim, ze to resim pro zakaznika
(posledni vec byla v sendmail na linux.cz) a je veci kazdeho, zda-li mi
pomuze 'zadarmo' a ja na tom vydelam nebo vubec... jsem si vedom toho,
ze 80% dotazu pochazi bud opravdu od zacatecniku nebo lidi, kteri maji
ve firmach IT na starost (tedy jsou za to placeni at uz externe formou
servisu nebo zamestnaneckym pomerem) a tedy na me informaci profituji...
je to oboustranna spoluprace, pokud se to nekomu nelibi, asi ma smulu a
mel by jit jinam... stejne jako ja nikoho do niceho nenutim (vtene
odpovedi) nikdo nemuze mne do niceho nutit (napr. poskytnout informaci
XY zadarmo), vsichni jsme v teto komunite dobrovolne.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno