Pomaly HDD IBM UltraATA100

Středa Březen 7 11:47:24 CET 2001

Jaroslav Stribrsky <Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz> wrote:
->> > MB/s. Nastavil jsem jen hdparm -u1c3m16 /dev/hda. Sekundarni disk
->> a proc c3, ja pouzivam c1 a vyznacuje se (podle time) mensim zatizenim
->> procesoru (taky si nemohu zapnout dma). c3.. 40 az 44%, c1 .. 27 az 30%

-> Hmm, to -c3 jsem nekde vycetl, na starsim stroji pouzivam pouze -c1.
-> Zkusim se na zatizeni procesoru podivat a dam vedet.

                                          1 to enable 32-bit data
              transfers,  and  3  to enable 32-bit data transfers
              with a  special  sync  sequence  required  by  many
              chipsets.  The value 3 works with nearly all 32-bit
              IDE chipsets, but incurs  slightly  more  overhead.

takze ak funguje -c1 netreba -c3. Ak -c1 blbne, skuste -c3 a ak nepomoze tak
-c0

 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 Microsoft dick is soft to do no harm