Chybny kpackage v kdeadmin-2.1-0.70.3.i386.rpm

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Březen 7 12:20:44 CET 2001

Salač Pavel wrote:

> :Jde o to, ze mily kpackage pri nacitani rpm souboru (napr. poklikanim z
> :kfm) zobrazi menu (instalovat atd.) v samostatnem okne a okno s popisem
> :balicku je navic neaktivni, takze se nedostanu napr. k rozpisu jednotlivych
> :souboru v balicku. Navic to "nove" okno neni moc stabilni a za chvili
> :zpusobi SIGSEGV , coz neni zrovna ono :-(
>
> Jojo, presne tohle se mi deje taky na rh wolverine. Predpokladam ze je to
> chyba RPM?

Neco mi rika, ze to nebude chyba RPM. Po poslednim SIGSEGV jsem pustil
backtrace. Mluvil dlouho a na konci ukazoval prstickem na qt-2.2.4.
Nekde jsem se docetl, ze kcommander2 (1.92) se hrouti pri qt>2.2.3
Pockam tak do pristiho pondelka (zda se nekdo neozve s nejakym tim
upresnenim) a pak to asi cele poslu na

http://bugs.kde.org/
Hezky den

--