wap mail ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Březen 7 13:02:17 CET 2001

zdravim ..

nemate niekto odporucenie na ( najlepsie free & open source ) mail2wap soft?

skusal som "Melody WAP Mail" (http://www.melody.se/), ktory naozaj splna
moje ocakavania, ale problem je v tom, ze v demo verzii je len 5
uzivatelsky, co je nedostacujuce a pri viac uzivatelskych licenciach sa sumy
splhaju do vysok, kde zatial nedociahnem :-{))

http://www.buyonet.com/s/b?id=4.53.48&pa=pis&pi=4600

US $679.95 English Linux Licenses: 50

pre zaciatok by mi stacila zakladna funkcionalita t.j:
	pristup cez POP3 alebo IMAP
	listing sprav
	zobrazenie spravy ( plus pripadne hlavicky )
	reply cez SMTP

	( plus samozrejme login + logout )

apached modul by bol vitany .. :-{))

		                                   K O Z O