Hotplug v RH7.x

Peter Hanusiak hanusiak na sturak.sk
Středa Březen 7 16:23:17 CET 2001

Zdravim,

 pokusam sa rozchodit hotplug v kernely 2.4.1. Skusam to na Visor deluxe,
 vsetko ide co sa tyka synchronizacie,ppp a pod. len teraz by som chcel
 nastavit hotplug aby som nemusel manualne pustat skripty.
 Isiel som podla howto-visor, kernel je urcite ok, len ten balicek hotplug je
 nejaky divny. Naprv som naivne vyskusal ten co je na RH7.1
 beta(hotplug-S20001126a-0.4.i386.rpm) tam vsak nebol ziaden hotplug alebo usb
 daemon takze nebola sanca nieco skusat. To co som nasiel na www.linux-usb.org
 konkretne hotplug-2001_02_28-1.noarch.rpm uz ma aj spustacie skripty na
 nejakeho daemona ale ked dam
 /etc/rc.d/init.d/hotplug start   toto je odpoved
 ** can't synthesize pci hotplug events
 ** can't synthesize root hub events

 Takze neviem. Skusal to niekto? Privitam kazdy napad. Dik

 		Hanus

P.S. v kernely je pre hotplug zapnute Support for hot-pluggable devices v
general sekcii. Presne tak ako to doporucuje howto.