Patch 109939-02 pro StarOffice 5.2

Radim Gelner gelnerr na suse.cz
Středa Březen 7 17:22:47 CET 2001

On Wed, Mar 07, 2001 at 04:40:53PM +0100, Michal.Vymazal na deltax.cz wrote:
> Popiska patche je tato:
> Patch-ID# 109939-02
> Date: Dec/04/2000

Tento patch jiz je soucasti StarOffice distribuovaneho se SuSE Linuxem
7.1 CZ.

> Melo by to doplnovat i cestinu do volby "Languages" (pozor, nikoliv ceska menu!).

Bohuzel, cestina je stale k dispozici pouze v sekci kontroly
pravopisu.

> Pod win patch vyrazne urychli start SO 5.2. Linuxovy patch prave stahuji,
> ale nejake urychleni by se melo konat take + opravy, samozrejme.

StarOffice mene pada. Rychlost, resp. pomalost, mi prijde stejna.

--
S pozdravem,

Radim Gelner
Product Manager
SuSE CR, s.r.o.                               e-mail: gelnerr na suse.cz
Drahobejlova 27                               tel:+420 2 83 09 53 73
190 00 Prague 9 - Vysocany                    fax:+420 2 83 09 53 74
Czech Republic                                http://www.suse.cz