Linux a UFS

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Středa Březen 7 22:13:54 CET 2001

Hi all,

existuje nejaky UFS filesystem, ktory Linux nevie precitat?

Dnes nam vo firme skaredo spadol firewall - je to Borderware,
co je z hladiska OS akasi varianta niektoreho z BSD-cok
a zrejme tak bezpecna proti aj lokalnym utokom, ze ju nie
je mozne bootnut do single user rezimu - klasicke postupy
nefungovali :-(

Takze disk von, sup do Linuxu (konkretne nejaky starsi SuSE),
lenze nech som skusal cokolvek, vysledkom bol "bad superblock"
a nepohol som s tym. Podporu BSD disklabel som mal, UFS tiez,
jadro particie (na rozdiel od fdisk-u) spoznalo, ale moutnut
som nemountol - a vyskusal som vsetky -o ufstype.

Vie niekto, ci bol problem na strane Linuxu, alebo ci si
Borderware urobil vlastnu verziu UFS (staci zmenit magic)?
Nie ze by na tom zvlast zalezalo (stroj sa proste preinstaloval),
ale rad by som vedel, preco som neuspel.

Zdravi
--
                                   Stano