WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Čtvrtek Březen 8 08:36:35 CET 2001

> :-))) Pripada Vam tahle reakce taky tak neuveritelne pi...ma jako me?

Ale ani nie aspon vydno jak toho ludia o IT security vedia.

> : Kdyz si nainstaluje WINxx tak se mu asi tezko stane ze se mu nekdo
> : naboura do pocitace a dela si tam co chce (kdyz vynechame spousteni
> : neznamych progra....

jasne naco nezname programy stacia zname cez smb ta posle do kiticiek.
alebo staci vhodne sa popitat na potyoch a masina je zase v kitickach
heslo pripadneho utocnika ani zaujimat nemusi staci zaujimava stranka z
activeX komponentom a scucne ti zdisku aj to co si pred rokom zmazal ;)

Ja napriklad o zahradniceni nic neviem a preto do toho nekecam, skoda ze
sa toho nedrzia aj ini ludia :(

--
   Blasko @vuje.sk
Marek s