Jednoduchy program v C (was: grep -b nefunguje)

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Čtvrtek Březen 8 14:57:46 CET 2001

Dobry den,

Dekuji vsem zucastnenym (zejmena panu Maluskovi) za pomoc.

Data uz jsou z disku venku. Sice je jich nekolikrat tolik, nez bylo puvodne
(na pocet i objem dat), ale to jsem ocekaval (smazane soubory atd...).

Jedine, co me trosku zkazilo naladu je spatne fungujici binutils, konkretne
utilitka strings, kterou jsem prevadel textovy obsah disku do souboru
(jeste ze jsem ho "za letu" gzipoval, ungzipnuty ma skoro 3GB). Tato
utilitka totiz neumi pracovat s ceskymi znaky a ani s 16-bitovym textem
(ale to uz by po ni clovek chtel asi opravdu moc).

Zdravi

             Jaroslav Lukesh
             note: Bill Gates to Hell!