Aviplay

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Čtvrtek Březen 8 14:50:23 CET 2001

tief na hit.sk wrote:

> K tomu aviplay, od prveho marca mi nechce ist
> ani 6tkova a ani5kova verzia aviplay, pisu ze
> movie chunk not found, nie je to tou trial
> kniznicou co pouziva ?

tomu nerozumim - o zadne takoveto knihovne nevim
a aviplay i mplayer jednou normalne se stejnymi
knihovnami - pouzivate verzi z CVS ? (avifile-0.6)

> btw mplayer sa mi zda o dost rychlejsie ako aviplay ...

mplayer je tezce optimalizovany - jeho autor si s tim dost hraje
a vyziva se v psani mmx a sse kodu v asembleru.

Nicmene u DivX filmu je stejne nejvetsi zatez v dekodovaci casti
a ta se odehrava v cerne skrince .dll

Kdo ma slabsi stroj (<Celeron 400) tak by asi mel zvolit mplayer
avifile ma pri stejnych paramaterech asi tak o 5-10% vetsi load
na CPU - ale na druhou stranu jede s DirectShow a umoznuje
meni kvalitu dekomprese za behu a ma tak vyrazne kvalitnejsi
obraz (a o to tu preci jde ze :))