sdileni cdrom pres sambu

Vladislav Švadlenka vsvadlenka na volny.cz
Čtvrtek Březen 8 20:47:19 CET 2001

Podobny problem na primontovane ntfs partition - nekolik malo souboru v
adresari winnt hlasi cosi jako "neni souborem ani adresarem", ale opravdu
jen asi 5. Cim to nevim, nam podezreni na cestinu v nazvu spolu v kombinaci
dlouhy nazev.
Kdybyste nekdo neco vedel, uvitam radu.
Vlada

"Stanislav Meduna" <stanom na etm.at> píše v diskusním příspěvku
news:984064488.770454 na newsmaster-04.atnet.at...