Jade, JadeTeX a XML

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Pátek Březen 9 00:27:36 CET 2001

> Formátování JadeTeXem se musí provést dvakrát až třikrát, aby se stránky
> správně očíslovaly.

Mohl by jsi to bliz vysvetlit? Nerozumim tomu jak to jadetexem setridit
dvakrat az trikrat.

Ale uz jsem prisel na jine reseni, a to diky tomu ze nekdy to stranky
ukazalo dobre a nekdy spatne. Nakonec jsem zjistil, ze jsem pokazde pouzil
jiny soubor xml.dcl. Jednou ten z DSSSL stylu od Norma Walshe, a podruhe
xml.dcl z Jade, pricemz ten z Jade funguje dobre.

PS: Na ty hlasky

jade:/usr/lib/xml/ent/iso-lat1.ent:15:19:E: "X00C3" is not a function name

mi pomohlo pridat do SGML_CATALOG_FILES katalog ze SGML-Tools (tj. katalog
kde jsou definavany i starsi entity pro SGML).