MP3 prehravac

michal.grunt na iol.cz michal.grunt na iol.cz
Pátek Březen 9 08:41:11 CET 2001

Zdravim,
mam tu takovy problem (spise zatim teoreticky). Jelikoz si stavim MP3 prehravac
na bazi PC s OS Linux, potreboval bych se zeptat na toto (o Linuxu skoro nic
nevim, ale staci mi pouze napsat 'ano jde to' nebo 'ne nejde').
Tak tedy, tento MP3 prehravac bude mit sitovou kartu a cele to bude propojene s
mojim stolnim PC. Jelikoz bude v MP3 prehravaci celkem 'silne CPU' K6-300 (na
prehravani MP3 pritom staci i 486DX5/133 - pod DOSem, nevim jak v Linuxu) tak
chci tento prehravac pouzivat i na neco jineho nez jenom MP3. A ted nastava
problem. Zajimam se o pocitacovou grafiku (resp. delam jen tak pro zabavu v 3DS
MAX) a chtel bych renderovat sceny i na MP3 prehravaci (na kterem nebude
pripojen zadny monitor, jenom propojene sitovou kartou). Ale jak toho
docilit.... primo program do Linuxu ktery by renderoval 3DS sceny neexistuje,
nejaka konverze nepripada v uvahu (vetsinou jsou konvertory vice mene nefunkcni
- mysleno zkonvertovat scenu tak aby se dala vyrenderovat v programu ktery na
Linuxu funguje) takze jsem myslel ze by stacil emulator Windows do X-Windows.
3DS ma moznost renderovat z prikazove radky (ve Win9x, NT, 2000 samozrejme). No
a nastava otazka: jde nejak z externi konzole spustit x-windows s emulatorem
Win9x a do prikazove radky emul. Win9x (nebo jak je to tam delane - nevim,
jeste jsem s emulatorem Win9x nemel tu cest) zadat dany prikaz? Potrebuji toto
vse udelat s externi konzole ktera bude spustena na druhem PC s OS Win98.
Dekuji vsem za snahu odpovedet
Michal Grunt