Zatuhnuty fetchmail

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Březen 9 08:59:35 CET 2001

:> posledni dobe se mi nekdy stava ze zatuhne fetchmail. Protoze musim rucne
:> udelat ps -A  a pak kill cislo
:> rozhodl jsem se to castecne osetrit tim, ze napr. kazdy den v 06hod. bych
:> nechal scriptem z cronu killnout fetchmail pokud by bezel - at je zatuhly ci
:> ne. Nekoncepcni ale myslim ucinne.

radsej pouzite fetchmail -q ( a pripadne par krat za sebou ) ..
fetchmail si vie sam zistit beziace instancie a poslat im patricne signaly
..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying