Mírně OT: SW pro vzdálené ovládání DOS aplikace

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pátek Březen 9 09:03:38 CET 2001

| Odesílatel: Libor Mitrenga <libor.mitrenga na msi-zlin.cz>
|
| pídím se po informaci, zda existuje nějaký SW, kterým by se dala vzdáleně
| ovládat aplikace, která běží v DOSu pod PharLap (tedy správcem rozšířené
| paměti) - díky čemuž předpokládám, že nepůjde spustit pod dosemu.
Aplikace
| je ve std. txt režimu 80x25.

Foxka...? poridte si 286 verzi, ta jede pod dosemu. Musite si ale pohrat s
nastaavenim pameti, jinak nepojede ani ta.

Pokud ne, tak existuje telnet server pro dos (nekde jsem ho potkal,, ale
zahodil), zkuste projit www.fdisk.com (org, net...).

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz