Vyber modemu

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Březen 9 09:05:20 CET 2001

> Co rikate na modemy Microcom. Mam zalusk na Microcom Deskporte Voice.
Myslim
> ze to jsou kvalitni modemy.
Nemyslim si to. Zvlast od te doby, co firma Microcom neexistuje, ale modemy
s touto znackou se prodavaji dale. Copak v nich asi je?
Jeden tu mam na stole a je zcela bezne, ze k internetu se pripojim tak
napotreti (IOL, nebo VOL). Neni to linkou, kdyz zkusim starsi Microcom
(33.6), ten se pripojuje bez problemu.
Z levnych modemu muzu doporucit Well, ten mi chodi naprosto spolehlive, jen
me na nem zere, ze pri zvednuti linky nezahlusi automaticky externi telefon,
takze kdyz mi uprostred browseni nekdo zvedne sluchatko, mam chut vrazdit.

S pozdravem Zdenek Bohm