Atapi cdrom

Dušan Hokův dusan na mirc.cz
Pátek Březen 9 08:59:19 CET 2001

Zdravim
Mam jeden problem, kdyz spustim xwindows, tak pokud nemam v mechanice cd,
zacne harddisk jancit. Asi ve dvousekundovych intervalech hrabe. Kdyz se
podivam na obsazeni pameti a swapu, tak to v tom okamziku vzdy pak kilobajtu
sebere a zase prida. Pote co skocim do textvovyho rezimu a xka mam stale
aktivni, vypisuje to nejakou chybu atapi stale dokola kdyz harddisk hrabne.
Problem zmizi, kdyz vlozim cd do mechaniky. Na druhym pocitaci mi tohle
delalo v RH 6.2, 7ka to vyresila!? Kdyz jsem zrusil auto v /etc/fstab tak uz
to prestalo.

Poradite prosim?

Diky

--