instalace KDE2.1

Jan Bernatik janber na eiite.cz
Pátek Březen 9 08:46:23 CET 2001

nakonec sem to resil tak ze jsem nainstaloval dselectem kde ktrere je primo pro
potato, pak odinstaloval
kdebase
kdelibs3
kdebase - libs
a nainstaloval tyhle baliky kde-2.1 stazene z sourceforge. jedine co dela
problem jsou knihovny
libssl096
libsasl7
ktere opet nemohu najit. nicmene baliky jsem nainstaloval, jenom zustaly
unconfigured, ale KDE-2.1 jede. je mi jasne ze to neni spravne, ale nikam jinam
jsem se zatim nedostal. problem by vyresilo pravdepodobne nalezeni zminenych
dvou knihoven. Zajimalo by me taky, jakto ze se balik nainstaloval, kdyz dpkg
nemohl provest zkonfigurovani baliku, a co tedy samotne zkonfigurovani udela. V
dselectu mam ted baliy oznacene U**, a dselect se je neustale snazi odstranit.
jde tomu nejak zamezit ??? dekuji za radu.