Subject: mkisofs a nepouzitelne CD pod Win

vasdvo na post.cz vasdvo na post.cz
Pátek Březen 9 10:37:10 CET 2001

Zdravim,
palim kombinaci mkisofs (1.9) a cdrecord zpusobem :
mkisofs -r -J -V jmenovka . | cdrecord -

Vse funguje OK, ale vylamal jsem si zuby na CD, kde
jsou podadresare az 6 urovne(nepocitaje korenovy).
CD se bez problemu vypali, pod Linuxem vidim vsechny
soubory a muzu je i precist,ale pod Windows95
je z celeho CD videt pouze soubory v nejhlubsim(nejzanorenejsim)
podadresari (seste urovne).
Zkousel jsem tento adresar a jemu nadrazeny odstranit, ale
problem zustal, jenom bylo videt soubory v jinem podadresari
(ctvrte urovne).
CD jsem zkousel v jinych CD-ROM, pod Windows 98, zkousel jsem
pouzit mkisofs 1.12 ale vysledny efekt je vzdy stejny.

Dekuji predem za radu.