Mírně OT: SW pro vzdálené ovládání DOS aplikace

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pátek Březen 9 10:49:42 CET 2001

Libor Mitrenga wrote:
> pídím se po informaci, zda existuje nějaký SW, kterým by se dala vzdáleně
> ovládat aplikace, která běží v DOSu pod PharLap (tedy správcem rozšířené
> paměti) - díky čemuž předpokládám, že nepůjde spustit pod dosemu. Aplikace
> je ve std. txt režimu 80x25.

Mel jsem kdysi telnet server pro DOS, chtelo to jen sitovku s packet
driverem a pak se clovek normalne k DOSu prihlasil pres telnet
a byla mu posilana obrazovka/klavesy zpet.
Dalo se na pristup nastavit heslo.
Slo to jen v textovem rezimu. Neprenasely se atributy, takze jen
Black&White. Kdysi to davalo APS na nejakych disketach TNFS klientem
pro DOS.
Tak 5 let zpet.

	Majkl