Re: Mírně OT: SW provzdálené ovládání DOS aplikace

Libor Mitrenga konfer na msi-zlin.cz
Pátek Březen 9 13:16:21 CET 2001

> s BBS SW bezi i ANSI grafika - vetsina programu vc. FOXky, NC a pod.
> testovana. Jediny problem - potrebujete ser. spojeni. Nicmene urcite to
umi
> i po NCSI/NASI (emulace ser. terminalu pres sit)

S door pro BBS se mi jevi, ze prekreslovani a vubec odezva je dosti pomala
(nebo jestli si pamatuju tak byla pomala). V dusledku jsu limitivany 64kb
pevnou linkou s TCPIP. Jedna se mi hlavne o funkcnost (aby to nepadalo) a o
rychlost odezvy ovladani programu. (black & white reseni neni idealni, ale v
nejhorsim pripade barvicky ozelim. Pokud si nekdo vzpomene na nejaky nazev
telnet serveru pro DOS, budu stastny clovek.

PS. Nekdo se tu zminoval o FoxPro. FoxPro to neni, jedna se o Navision,
ktery bud jede s DOS Extenderem PharLap 286, nebo jede v textovem okne, pod
Windows.

Diky za ochotu.

Libor