Minidistribuce Linuxu

Strelec Michal strelec na autocont.cz
Pátek Březen 9 13:19:05 CET 2001

Dost dobra distribuce je muLinux. Viz odkaz na freshmeat.net. Obsahuje jadro
+ zakladni system na diskete a pote ma na dalsich disketach tzv. Add on pro
gcc, tex, Xserver, Tcl/tk, atd..... Je skutecne dost minimalistika, presto
fungujici distribuce a lze ji nainsatlovat na disketu, FAT, UMDOS, loopback,
CDROM, ZIP.

Vrele doporucuji.

Michal Strelec