yacc dokumentace

mao mao na me38.nri.cz
Pátek Březen 9 13:49:48 CET 2001

On Fri, Mar 09, 2001 at 01:00:22PM +0000, pavel hampl wrote:
> zdravim vespolek,
> nevite prosim nekdo o nejake poradne dokumentaci/tutorialu k programu
> yacc/byacc? Vim, ze je neco v Hubickovych skolickach, ale potreboval
> bych jeste dukladnejsi.
>
> man yacc je dost ubohy a nic jineho jsem nenasel.
> Diky
> PHampl

za mnoho odkazu uvedu alespon:
	http://www.uafcs.alaska.edu/~cs631/yacc-docs.txt
	za nahlednuti stoji
	http://www.gnu.org/software/bison/bison.html

hledani pomoci google.com suma sumarum 30sec. Vy jste ten clovek
co prohlasil:
>Nakonec: kdo je pripojen k internetu PEVNOU LINKOU, neni u mne normalni
> uzivatel,
> kdyz si nezajisti sit. Protoze pevna linka stoji tolik, ze nejake zabezpeceni se+ve
> vydajich nakonec ztrati. Takze kdo ma na pevnou linku a nema na zabezpeceni, je
> +u
> mne moula. Nezavisle na systemu.

ze by GURU ktery nema problem se zabezpecenim linuxu neumel pouzivat
google/yahoo nebo neco podobneho ?

myslim ze by nikdo (ani Vy pane Hample) nemel sahat k silym slovum.
(nevylucuje je meta-faq konference ?)
kazdy se obcas ocitne v situaci kdy neni nejchytrejsi.
coz plati i v teto konferenci.

s pozdravem
mao