Partition table na HDD u Novellskyho serveru

Tomas Lada tomas.lada na szes.cz
Pátek Březen 9 15:55:41 CET 2001

Vaclav Dvorak wrote:

> S Linuxem to opravdu zrovna moc nesouvisi. :-) Hledejte program
> Tiramisu. Osobne ho neznam, ale mam pocit, ze se techto veci
> tyka.
>
> Co to presne znamena, ze "odesla partition table"? Ty DATA a
> PROGRAMS nejsou partitions, ale volumes cili svazky a byly
> pravdepodobne v jedine partition. Pokud to byla jedina partition na
> tom disku (nebo znate _presne_ rozlozeni puvodnich partitions) a
> opravdu odesla _jen_ partition table, nemel by byt problem proste
> partition znovu vytvorit, resp. pokud ten sektor je vadny, tak prenest
> [...]

Mate pravdu ty 2 svazky jsou opravdu VOLUMES, spatne jsem to napsal.

Mam obavy ze v jedne patition nebyly, protoze jsem vytvarel 2x novellskou

partition a kazdou jsem namountoval jako jiny svazek (DATA a PROGRAMS).Puvodni rozdeleni

na HDD znam, ted se na nej divam pres drive image od powerquestu a vypisuje mi nasledujici hlasku:

"Partition table Begin and Start inconsistent."

Ty partisny bych rad zkusil prenest na jiny hdd, ale stejne velky disk tady ted nemam,

tak to bude muset chvili pockat...zatim jsem dodal na server maly zalozni 4.3GB.

Nenapada Vas jeste neco?

Diky za ochotu.

 --
        Tomas Lada, DiS