Samba vs mars - test rychlosti prenosu

Frank J. Tomes f.tomes na atlas.cz
Pátek Březen 9 19:45:24 CET 2001

Dobry den,
zkousel jsem dneska testovat rychlost prenosu souboru o velikosti cca
13 MB mezi win95 a marsem, pozdeji mezi win95 a sambou. Dopadlo to
nasledovne:

win95 <-> mars	326 kB/s
win95 <-> samba	693 kB/s

Sit je koax na 10 Mb, sitove karty Realtek 8029, linux rh6.2cz, jadro
2.2.18, mars-nwe0.99pl17, samba2.0.7.
Pod win95 byl pouzit Novell klient 3.3 pro win32.

Zajimalo by me, proc je to proti marsu 2x pomalejsi, prehledl jsem
neco nekde v konfiguraci?

V praci jsem zkousel prenos na 100 Mb siti a nemeril jsem to sice, ale
subjektivne se mi to jevilo stejne (cili solidne rychle), zadneho
markantniho rozdilu mezi marsem a sambou jsem si nevsiml.

Muzete mi nekdo poslat vysledky vasich rychlosti?
Dekuji,

frank

Pacta sunt servanda = nejvyssi zasada pravni
Quitum non movere = nejvyssi zasada administratorska

Mgr. Bc. Frank J. Tomes
Manesova 1667, 356 05 Sokolov, Czech Republic
tel./fax: +420 168 628844  GSM: ask me via e-mail
e-mail: f.tomes na atlas.cz   ICQ number: 10175766
homepage: http://come.to/329RC106
Netscape AOL Instant Messenger: Franko CZ   IRC: Franko