Jaky hardware na server a xterminaly

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Březen 10 10:08:04 CET 2001

On Fri, 9 Mar 2001, Michal Sviga wrote:

> Chystam malou sitku se serverm a 3 xterminal.
> Na serveru budou veskera data, apache, mysql, pripojeni na web, KDE, ...
> Stanice budou pouzivat jen prohlizec, mailovani a nejaky editor, mozna i
> prace s fotkama.
> Stanice budou asi tri a rad bych bez disku. Je rozumne mit disklesy?
>
> Muzete mi nekdo doporucit jaky hardware pouzit.
> Hlavne kolik RAM na serveru a stanicich, jaky CPU na serveru a stanicich?
> Je potreba neco zvlastniho, jake mate zkusenosti?
>
> S pozdravem Michal Sviga
> tel.,fax: +420 2 72 76 98 48   mobil: 0602/ 207 557

Jako server je třeba vědět jak bude použít tj bude přístupný i z
internetu? A dále podle toho jak moc ho chcete používat.
Na serveru bych tam nacpal hodně paměti při dnešních cenách min 256M,
rychlé HD a 100M síť.

Jako stanice lze použít cokoli co se dnes prodává protože stejně nic
pomalejšího jak 500Mhz již v obchodech není, anebo se to neoplatí z
cenových důvodů.
Jinak paměti bych tam dal 128M a i HD bych tam dal, potom PC není závyslé
na serveru a může pracovat samostatně.

Vše je můj osobní názor bez velkých skušeností v sítích, 2stanice +
1server pro připojeni k internetu.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.