Linux v prumyslove aplikaci (RH 7.0)- beginer

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Březen 10 09:43:04 CET 2001

On Sat, 10 Mar 2001, Lubomir Berky wrote:

> Zvazju pouzit linuxovej stroj pro rizeni el. zarizeni a zpracovani dat.
> Namam jasno jak vyresit dve veci:
>
> 1. potreboval bych vedet jak udelat pri nakopnuti systemu aby se mi
> prihlasil nejkaej default user, automaticky

Naco?
Programy co musí běžet na pozadí - zběr údajů můžou běžet normálně.
A pokud někdo potřebuje zobrazit tak snad může naklepat svoje jméno a
enter a heslo enter a potom se mu může spustit automaticky požadovaná
aplikace.

> 2. jak je linux (RH 7.0) odolnej na nekorektni shutdown. Predpokladam ze
> obsluha by zvladala jenom on/off. Jak zajistit aby linuxu nevadilo vypnuti
> bez odmountovani, atd... a jestli se z toho dokaze sam automaticky
> vzpamatovat.

Jde nadefinovat aby třeba po zmáčknutí CTRL+ALT+DELETE se provedlo
korektní vypnutí, tj vše se odpojilo atd, akorat obsluha musí počkat než
se provedou všechny akce a potom to může vytáhnou ze zásuvky. (tady bude
asi nejlepší použít ATX aby se sám i úplně vypl.)
Myslím si že to není tak těžké naučit i cvičenou opici.

Jinak větší problém bude se startem pokud dojde k výpadku proudu, většinou
pokud se mě to podařilo přímo vypnout na tvrdo tak se to vzpamatovalo
samo, ovšem může nastat případ že se poškodí nějak data na HD a potom to
může chtět osobní zásah.
Jinak i toto se dá řešit UPSkou a pokud dojde k výpadku aby se PC sám
vypl.

> Dik berta

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.