LPT - beginer

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Březen 10 09:27:40 CET 2001

On Sat, 10 Mar 2001, Lubomir Berky wrote:

> Zdravim priznivce linux,
> Potrebuju poradit ovladat linuxovej stroj pres lpt, da se nejak pristupovat
> primo na lpt? Cist vstupy, zapisovat vystupy?

Dá ale normálně to může použít pouze root.

Naco to potřebuješ?
Lepší na ovládání je přes síť tj buďto sítová karta, anebo se PC dají
propojit přes kabel buď na COM port nebo i LPT.

Pokud řekneš jak a co chceš ovládat tak ti někdo poradí podrobněji.

> Dik
> Berta

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.