Adaptec na RH 6.2

Lukas Fiker lufi na vscht.cz
Sobota Březen 10 12:13:09 CET 2001

Zdravicko,

umel byste mi nekdo poradit s nize uvedenym problemem ?

Mam stroj Netfinity 3500 s SCSI radicem Adaptec 7892 a na nem je
instalovan RH 6.2 (jako driver pouzivam AIC7xxx) ...
Na tomto stroji mam dva 16GB IBM disky a kdyz mezi temito disky presouvam
velke ojemy dat (radove GB dat, zkouseno ruznymi zpusoby - tar, dd,) tak se
na tom stroji neda pracovat ... Pripada mi, ze ten proces (dd nebo
tar) nepusti ostatni procesy ke zpracovani (behem toho presouvani se
vytvori load kolem 10, ktery rapidne klesa po zkonceni teto cinnosti) ...
Nevite nekdo co s tim ?

                                          Preji  pekny den, Lufi.
Lukas FIKER, AIX Administrator
Institute of Chemical Technology, Prague
Dpt. #990, Computer Center
Technicka 5
CZ-166 28 Praha 6

"Regular expressions are to strings what math is to numbers"
					--Andrew Clinick